Miten Lease Plus -sopimus toimii?
Löydettyäsi sopivan tuotteen, ole yhteydessä meihin, niin teemme leasing-suunnitelman yhdessä. Jos valitsemasi tuote vaatii ammattilaisen tekemän asennuksen, sille sovitaan päivämäärä. Vuosihuolto, korjaukset, tuotevakuutukset ja talvisäilytys sisältyvät hintaan leasing-kauden aikana.
Sopimuskauden päättyessä voit palauttaa käyttämäsi tuotteen, uusia leasing-sopimuksen ja ottaa käyttöön uudemman tuotteen, jolloin solmitaan uusi leasing -sopimus. Näin voit olla varma, että käytössäsi on aina uusinta huipputekniikkaa.
Lease Plus kattaa huolto- ja korjaustyöt koko vuokrauksen ajan ja sisältää kaiken tämän:
- Tuotteen käyttö sekä huolto- ja korjauskustannukset. Tuotteen vuosihuolto on pakollinen ja sisältyy palveluun
- Vain valtuutettu Husqvarna-jälleenmyyjä saa huoltaa laitteen
- Asiakkaan on käytettävä ja huollettava tuotetta käyttöohjekirjan mukaisesti
- Toimintahäiriön sattuessa tai korjauksen ollessa tarpeen asiakkaan on välittömästi lopetettava tuotteen käyttö ja vietävä se valtuutetulle jälleenmyyjälle tarkastusta varten
- Valtuutetun jälleenmyyjän suorittama robottiruohonleikkurin asennus on pakollinen ja se sisältyy palvelun hintaan. Lisätietoja CEORA-asennuksesta on saatavilla HyperCare-ohjelman tiedoissa
- Talvisäilytys ja kausittainen terien vaihto sisältyvät palveluun
- Mahdollisuus jatkaa sopimusta 3 tai 5 vuoden pituiseksi
Tuotekategoriat, joihin Lease Plus -sopimusta sovelletaan:
- Automower® 2WD (100-, 300-, 400-sarjat)
- Automower® AWD (435X AWD)
- Ajoleikkurit (100-, 200- ja 300-sarjat)
- Aspire-paketit – pienet, keskikokoiset ja suuret paketit
- Husqvarna Aspire -pakettitaulukko
- Akkukäyttöiset kannettavat tuotteet (300-sarja)
- Lease Plus -sopimus aktivoidaan ostohetkellä eikä sitä voi solmia jo ostetuille tuotteille
Mikäli haluat solmia Leas Plus -sopimuksen tai olet kiinnostunut kuulemaan palvelusta lisää niin autamme mielellämme!